Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 25, 2012
Image Size
1.9 MB
Resolution
320×433
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,418
Favourites
237 (who?)
Comments
105
Downloads
589
×
Slenderman Has A Cat GIF by Horse-LuverBB Slenderman Has A Cat GIF by Horse-LuverBB
Slenderman has a cat. RUN.
Add a Comment:
 
:icondvartgal13:
DvArtGal13 Featured By Owner Oct 17, 2014
awesome!
Reply
:iconradyawolf:
RadyaWolf Featured By Owner Aug 19, 2014
slendercat
Reply
:iconroxfanc:
roxfanc Featured By Owner Jun 14, 2014  Student Traditional Artist
Amazing cat ahhaha
Reply
:iconthesolarcookie:
TheSolarCookie Featured By Owner May 25, 2014  Student Artist
First. Me: its just a cat.. *turns back around corner and cats right there* me: HOLLYYY- y u no 
Reply
:iconknockoutcrazyfangirl:
KnockOutCrazyFangirl Featured By Owner Feb 5, 2014
my friend thinks her cat is a demon........ NOW I KNOW ITS POSSIBLE!!!!!!! 0.0
Reply
:iconfreefall4all:
Freefall4All Featured By Owner Jan 27, 2014
lol looks like slendyman as some competition.
Reply
:iconcatwithamustache:
CatWithaMustache Featured By Owner Dec 30, 2013
SLENDERCAT NUUUU GTFO!!
Reply
:iconlokilaufeyson78:
LokiLaufeyson78 Featured By Owner Dec 4, 2013
HOLLLYYYY FFUUUUUUUUUUUUUUUU-! RUN FOR YOUR FRIGGIN LIFE!
Reply
:iconadinearts:
AdineArts Featured By Owner Oct 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
:jawdrop: 
 
Reply
:iconfrojoassassin:
Frojoassassin Featured By Owner Oct 27, 2013  Hobbyist General Artist
Holy crap!
Reply
:iconbigdream64:
BigDream64 Featured By Owner Oct 22, 2013  Student Digital Artist
!!!!!!!! LOL.
Reply
:iconpar4norm4l-n1ghtm4re:
PAR4NORM4L-N1GHTM4RE Featured By Owner Aug 5, 2013  Student Artist
Slender Cat!!!!!!!!!!!
Reply
:iconweaselstitches:
WeaselStitches Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist General Artist
I want that caaattt :iconletmehugyouplz:
Reply
:iconjin-neko:
Jin-Neko Featured By Owner Nov 13, 2013

problem...

So do I!fair fight (I get ass handed to me)

ok we share:doublehug: revamp (cat in middle)

Reply
:iconweaselstitches:
WeaselStitches Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist General Artist
...
OKAY~!!
Reply
:iconhuxli:
huxli Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist Photographer
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Reply
:iconhuxli:
huxli Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Photographer
i wish i could do that XD
Reply
:iconmizaki-sama:
Mizaki-Sama Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
loooll
Reply
:iconthepoeticdragon:
ThePoeticDragon Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist General Artist
No, he has a hellhound named Steve, epic gif though.
Reply
:iconmavisleeabadeer:
MavisLeeAbadeer Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist
THAT CAT CAN SLENDERWALK!!!!!!!! RUN FOR YOUR LIVES AND AVOID FORESTS AND DARK ALLEYWAYS!!!!!!! DX
Reply
:iconmrmustasio:
MrMustasio Featured By Owner Aug 29, 2013  Hobbyist General Artist
Hell, if I was you, I'd avoid the cat :D
Reply
:iconmavisleeabadeer:
MavisLeeAbadeer Featured By Owner Sep 1, 2013  Hobbyist
I loves kitties, so I'd try to avoid it, fail, then die. I'm like Sebastian  from Black Butler when it comes to cats. :3
Reply
:iconmrmustasio:
MrMustasio Featured By Owner Sep 7, 2013  Hobbyist General Artist
Omigod haha me too... XD
Reply
:iconssjcybersonic:
SSJCyberSonic Featured By Owner May 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol awesome
Reply
:icondangerouspie108:
DangerousPie108 Featured By Owner May 21, 2013  Student Traditional Artist
Ninja cat...
Reply
:iconxmaxine10x:
xMaxine10x Featured By Owner Apr 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
cute callico, Mr. Slenderman
Reply
:iconsilversugar444:
Silversugar444 Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
Amazing XD
Reply
:icondemtatortotz:
DemTatorTotz Featured By Owner Apr 11, 2013
Lolwut
Reply
:iconcooldude210548:
cooldude210548 Featured By Owner Mar 10, 2013  Student Traditional Artist
holy crap lol
Reply
:iconomarbrawler:
omarbrawler Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Traditional Artist
I love it
Reply
:iconomarbrawler:
omarbrawler Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Traditional Artist
L0L hahaha
Reply
:iconaxle33:
Axle33 Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist Writer
RUN AND NEVE RLOOK BA-
meow :3
daa-dead
Reply
:iconsrsawkwardteen:
SrsAwkwardTeen Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
dont get mad at slendy he just wants fwiends.....then u run away....the he killz u cuz ur MEAN! :( :cry:
Reply
:iconthepoeticdragon:
ThePoeticDragon Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist General Artist
EXACTLY! Oh, and he has a hellhound named Steve. Don't ask me, ask him. Wait... you have to ask him through me because he's my tulpa(basically a sentient being with a mind and consciousness parallel your own). And no, I am not crazy, nor am I joking.
Reply
:iconjosiahnugent:
JosiahNugent Featured By Owner Feb 13, 2013  Student General Artist
*facepalm*
Reply
:iconsrsawkwardteen:
SrsAwkwardTeen Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
lololol :lol:
Reply
:iconstarisfluffeh:
starisfluffeh Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
leave slender man alone he's just trying to use the restroom XD
Reply
:iconnightstarthewolf:
nightstarthewolf Featured By Owner Jun 8, 2013  Student Artist
Pfffttttt XDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconstarisfluffeh:
starisfluffeh Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha XDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconnightstarthewolf:
nightstarthewolf Featured By Owner Jun 10, 2013  Student Artist
I just thought of something, Slenderman has a restroom in the middle of a park, yet there are no toilets in the restroom... O.O
Reply
:iconstarisfluffeh:
starisfluffeh Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
maybe he uses the imaginary toilet??
Reply
:iconskythecat123:
SKYthecat123 Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Artist
XD
Reply
:iconstarisfluffeh:
starisfluffeh Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
xD
Reply
:iconskythecat123:
SKYthecat123 Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist Artist
XD
Reply
(1 Reply)
:iconnightstarthewolf:
nightstarthewolf Featured By Owner Jun 10, 2013  Student Artist
Maybe, But still, and do you think he even has a butthole? I mean, He doesnt have a face.. And Ill watch you if you watch me!! ^^
Reply
:iconstarisfluffeh:
starisfluffeh Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha idk how can he even breath XP.... i dont really watch for watch but you dont have to watch me back :3
Reply
:iconthepoeticdragon:
ThePoeticDragon Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist General Artist
Slenderman breaths through his non-existant ears.
Reply
(1 Reply)
:iconnightstarthewolf:
nightstarthewolf Featured By Owner Jun 10, 2013  Student Artist
No!! I like you!! your a cool DA person!! XDD *Spread the Love!*
Reply
(1 Reply)
:iconlpsangel01:
lpsangel01 Featured By Owner May 18, 2013  Student Artist
hahaha xD
Reply
:iconstarisfluffeh:
starisfluffeh Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol XD
Reply
Add a Comment: